Reklama może przybierać różnorodne formy i wiele jest narzędzi służących jej kreowaniu. Dlatego trudno by było znaleźć szkolenie ogólnie traktujące o reklamie. Chyba że, miałoby kontekst informacyjny, na przykład dla osób chcących rozeznać się w branży, czy tych, które dopiero zastanawiają się nad szerszym zgłębianiem tematu i próbują znaleźć interesujący dla siebie nurt. Tak więc szkolenia z zakresu reklamy odbywają się zazwyczaj w określonym kontekście, na przykład zastosowanie reklamy w internecie, reklamy dla grafików, fotografii reklamowej, copywritingu, psychologii reklamy czy psychologii sprzedaży. Mnogość zagadnień wchodzących w skład pojęcia reklamy kieruje ku bardziej kompleksowym formom nauczania, jeśli ktoś jest zainteresowany zdobyciem solidnych podstaw wiedzy teoretycznej. Taką możliwość najczęściej dają studia lub szkoły policealne. Przeglądając ich programy można zorientować się szczegółowo, jakie zagadnienia zostaną omówione w toku nauczania. Dobrze też zorientować się, jaką część zajęć stanowią te o warsztatowym czy projektowym charakterze.

Uwaga!

Jeśli jednak nie chcemy angażować się w dłuższe formy edukacji, zdecydowanie lepiej jest skorzystać z propozycji szkoleń tematycznych, które skupiają się na interesujących nas elementach reklamy. Wybierając takie szkolenie warto zwrócić uwagę na to, kto będzie je prowadził, czy osoby te mają na swoim koncie jakieś znaczące projekty itp. Reklama to dział kreatywny, więc tym bardziej warto wiedzę o niej czerpać od praktyków.

Co myślicie o szkoleniach za zakresu reklamy? A może już braliście w jakimś udział? Podzielcie się doświadczeniami.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułSzkolenia z komunikacji wewnętrznej – na czym polegają?
Następny artykułRozwój, szkolenie umiejętności przywódczych

Katarzyna Aleksandrzak – absolwentka psychologii specjalizująca się w psychoedukacji i szkoleniach metodami aktywnymi. Prócz licznych staży, doświadczenie zdobywała podczas treningów superwizowanych w szkole trenerów Grupa TROP. Autorka scenariuszy szkoleniowych.

Nasz specjalista pisze o sobie:

Kilka lat temu ukończyłam studia z zakresu psychologii w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Psychologia odkąd pamiętam była moją pasją i z tą myślą wybierałam kierunek kształcenia. Zarówno uczelnia, jak i praca na stażach, praktykach, a później zawodowa, pozwoliły mi odkryć znacznie więcej zastosowań znajomości tej dziedziny nauki niż się spodziewałam. Najciekawsze jest dla mnie łączenie jej z nowoczesnymi technologiami, wykorzystaniem w marketingu z naciskiem na jego internetową formę czy też w e-learningu i szeroko pojętym zarządzaniu.

Interesuję się także metodyką szkoleń, ukończyłam specjalizację z psychoedukacji metodami aktywnymi. Swoją przyszłość zawodową łączę z pracą trenera kompetencji miękkich. Zawsze lubiłam też pracę z tekstami, co pozwala mi od wielu lat wykonywać zawody, w których umiejętność sprawnego posługiwania się słowem pisanym jest niezbędna. Żeby ponieść swoje zdolności w tym zakresie odbyłam studia podyplomowe o specjalizacji Edytorstwo Współczesne, na kierunku Edytorstwa i Krytyki Tekstu Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego.

Prywatnie jestem mamą bliźniaczek i większość mojego wolnego czasu spędzam ze swoimi dziećmi. Pozostałe chwile uwielbiam poświęcać na czytanie – literatura to moja największa pasja.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here