Ćwiczenia na łydki

Fitness     dodano 2016-05-30
ocena

Zgrabne i umięśnione łydki są łatwe do wypracowania, w końcu możemy wykonywać ćwiczenia nawet na siedząco. Możemy je rzeźbić poprzez spacery oraz jazdę na rowerze jak również wzmocnić codzienną serią krótkich, ale efektywnych ćwiczeń.

Ćwiczenia na łydki

sxc.hu

Zestaw ćwiczeń na łydki:

1. Stoimy prosto, nogi złączone razem, ręce na biodrach. Zaczynamy robić półprzysiady, w trakcie których ciężar ciała utrzymuje się na nodze, która pozostaje z tyłu. Seria 10 powtórzeń.
2. Będąc w półprzysiadzie – pulsujemy trzykrotnie kolanem w dół. Powtarzamy 10 razy i zmieniamy nogę.
3. Stoimy przy krześle – ręce mamy na nim oparte – stoimy na jednej nodze, a drugą unosimy do góry (noga prosta, palce obciągnięte). Wykonujemy to 10 razy i zmieniamy nogę, którą unosimy do góry.
4. Zachowujemy tę pozycję tylko zmieniamy je na cykl pulsacyjny – 3 razy – unosząc nogę do góry i ją opuszczając.
5. Kładziemy się na lewym boku a prawą stopę opieramy na podłożu. Lewą nogę (wyprostowaną)u nosimy 15 razy. Powtarzamy ćwiczenie na prawym boku.
6. Leżymy na lewym boku, ręka lewa jest wyprostowana (za głowa) a prawą podpieramy się z przodu. W takiej pozycji prostujemy i zginamy prawa nogę 15 razy. Ćwiczenie powtarzamy na drugim boku.
7. Stoimy bokiem przy krześle i jedną ręką się go trzymamy, drugą chwytamy za udo lewej nogi, która na przemian prostujemy i zginamy, w serii 15 powtórzeń. Potem zmieniamy podnoszoną nogę na prawą.
8. Dalej stoimy bokiem przy krześle, uginamy obie nogi w kolanach a potem prostujemy prawą nogę i unosimy ja do góry bokiem. Robimy to ćwiczenie 15 razy i zmieniamy, unoszoną nogę, na lewą.
9. Stoimy teraz przodem do krzesła i wykonujemy podwójne ćwiczenie. W pierwszej jego części robimy klasyczne to „pieski” czyli podnosimy zgięta nogę w bok. Potem wracamy do pozycji stojącej, aby w drugiej części wypchnąć ugiętą nogę do tyłu.
10. Stoimy dalej przodem do krzesła. Zaczynamy od podnoszenia lewej nogi, do góry, z tyłu a potem ją uginamy tak, aby stopa dotykała pośladka – powtarzamy 15 razy a potem zmieniamy nogę na prawą.

Znacie inne dobre ćwiczenia na łydki? Podzielcie się nimi w komentarzach.

OCENA
5.00
OCEŃ PORADĘ

Komentarze

Dodaj zdjęcie do komentarza:
PRZEGLĄDAJ
Dodaj film wideo do komentarza:
Dodaj film z dysku:
PRZEGLĄDAJ
 
1 + 1 =

Polecamy

Jaki sprzęt do ćwiczeń brzucha?

Jaki sprzęt do ćwiczeń brzucha?

Sylwia Załuńska / 2010-12-28 15:26:46

Na czym polega trening insanity? + film

Na czym polega trening insanity? + film

Sylwia Załuńska / 2010-12-22 10:46:15

6 Weidera - ćwiczenia

6 Weidera - ćwiczenia

Joanna Rayzacher / 2010-08-02 13:10:02

Co to jest pilates?

Co to jest pilates?

Miłosz Roborzyński / 2010-06-24 13:23:38