Jakie ćwiczenia na klatkę piersiową?

Fitness    
ocena

Ćwiczenia na klatkę piersiową możesz wykonywać na profesjonalnych sprzętach w siłowni, używając sztangi czy sztangielek, bądź też w domu – bez żadnych przyrządów.

Jakie ćwiczenia na klatkę piersiową?

sxc.hu

Ćwiczenia na siłowni:

1. Połóż się na ławce poziomej tak, aby Twoje nogi ugięte były w kolanach pod kątem 90 stopni, a całe stopy oparte były o podłoże. Weź sztangę, ręce rozstaw szerzej niż na szerokość ramion. Opuszczając sztangę w dół, przytrzymaj ją chwilkę kilka centymetrów nad ciałem. Wykonaj to ćwiczenie w od 2 do 3 serii po 12 do 15 powtórzeń.

2. Połóż się na ławce poziomej tak, aby Twoje nogi ugięte były w kolanach pod kątem 90 stopni, a całe stopy oparte były o podłoże. Weź do każdej ręki sztangielki, opuszczając je w dół, przytrzymaj je chwilę kilka centymetrów nad ciałem. Wykonaj to ćwiczenie w od 2 do 3 serii po 12 do 15 powtórzeń.

3. Połóż się na ławce skośnej, weź sztangę, ręce rozstaw szerzej niż na szerokość ramion. Opuszczając sztangę w dół, przytrzymaj ją chwilkę kilka centymetrów nad ciałem. Wykonaj to ćwiczenie w od 2 do 3 serii po 12 do 15 powtórzeń.

4. Połóż się na ławce skośnej, weź do każdej ręki sztangielki, opuszczając je w dół, przytrzymaj je chwilę kilka centymetrów przed ciałem. Wykonaj to ćwiczenie w od 2 do 3 serii po 12 do 15 powtórzeń.

5. Połóż się na ławce, do każdej ręki weź sztangielkę. Wyprostuj ręce przed sobą, następnie rozszerzaj ramiona na boki tak, aby ręka po opuszczeniu w dół utworzyły kąt prosty.

Trening w domu:

1. Pompki – oprzyj się o podłogę wyprostowanymi rękoma i palcami u stóp o podłogę. Ćwiczenie polega na tym, aby odpychać się od podłogi rękoma. Podczas ćwiczenia napnij całe ciało, wyprostuj plecy i wciągnij brzuch. Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń.

2. Pompki II – oprzyj się o podłogę wyprostowanymi rękoma i palcami u stóp o podłogę. Podnosząc ciało do góry, użyj tylko jednej ręki, drugą przystaw na ten czas do tułowia. Następnie zmień rękę. Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń.

3. Pompki III - oprzyj się o podłogę wyprostowanymi rękoma i palcami u stóp o podłogę. Podnosząc się do góry, użyj tylko jednej ręki, drugą natomiast podnieś wysoko do góry wraz z całym ciałem i opuść ciało tak jak przy zwykłej pompce. Następnie zmień stronę. Przy tym ćwiczeniu musisz skrzyżować nogi. Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń.

4. Pompki IV - oprzyj się o podłogę wyprostowanymi rękoma i palcami u stóp o podłogę. Podnosząc się do góry, lewą dłonią dotknij prawej dłoni, opuść się i powtórz czynność zmieniając strony. Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń.

Znacie jeszcze jakieś ćwiczenia na klatkę piersiową? Podzielcie się nimi.

OCENA
2.00
OCEŃ PORADĘ

Komentarze

Dodaj zdjęcie do komentarza:
PRZEGLĄDAJ
Dodaj film wideo do komentarza:
Dodaj film z dysku:
PRZEGLĄDAJ
 
1 + 1 =

Polecamy

6 Weidera - ćwiczenia

6 Weidera - ćwiczenia

Joanna Rayzacher

Co to jest pilates?

Co to jest pilates?

Miłosz Roborzyński