Biuro Obsługi Klienta w komórce - jak zarządzać?

Mobile    
ocena

W celu szybkiego zarządzania usługami w naszej komórce możemy użyć szybkiego kodu, dzięki któremu połączmy się z menu Automatycznego Biura Obsługi Klienta na ekranie naszego telefonu, zwanego przez operatora eBOK-iem.

Biuro Obsługi Klienta w komórce - jak zarządzać?

photoxpress.com

eBOK umożliwia szybkie zarządzanie kontem w komórce. Wybierając odpowiednią opcję, możemy sprawdzić stan naszego konta, włączyć lub wyłączyć poszczególne usługi oraz aktywować najpopularniejsze promocje bez konieczności pamiętania poszczególnych kodów aktywacyjnych. Znajdziemy tu również nowe promocje, często szybciej niż oficjalnie pojawią się one u operatora. Aplikacja umożliwia także doładowanie konta w prosty sposób za pomocą kodu ze zdrapki.

W sieci Orange do eBOK-u dostaniemy się za pomocą kodu *100*#.

ebok 1

W sieci T-Mobile do menu umożliwiającego szybkie zmiany na koncie wejdziemy za pomocą kodu *100#.

ebok 2

W sieci Play dostęp do aplikacji jest możliwy po wpisaniu kodu *111#.

ebok 3

Aplikacja eBOK w Plusie działa po wybraniu kombinacji klawiszy *110#.

Korzystacie z eBOK-ów w swoich telefonach? Jeśli tak, to w jakich sytuacjach? Zapraszam do wypowiadania się w komentarzach.

OCENA
2.00
OCEŃ PORADĘ

Komentarze

Dodaj zdjęcie do komentarza:
PRZEGLĄDAJ
Dodaj film wideo do komentarza:
Dodaj film z dysku:
PRZEGLĄDAJ
 
1 + 1 =