Ćwiczenia na biust

Fitness    
ocena

Jędrny, sprężysty biust, to marzenie każdej kobiety. Bez względu na rozmiar, pełne piersi przyciągają spojrzenia zarówno mężczyzn, jak i kobiet.

Ćwiczenia na biust

photoxpress.com

Kiedy tracimy zbędne kilogramy lub przestajemy karmić dzieci, skóra w rejonie klatki piersiowej jest rozciągnięta, przez co piersi wydają się obwisłe i niekształtne. O ile rozmiar i kształt biustu w dużej mierze są warunkowane genetycznie, o tyle stosowanie odpowiednich ćwiczeń, może sprawić, że będzie on prezentował się znacznie lepiej.

Aby nasze piersi wyglądały dobrze musimy także zadbać o naszą postawę. Jeśli jesteśmy zgarbione i notorycznie chowamy biust w skulonych ramionach, wówczas obciążamy mięsień piersiowy, który go podtrzymuje. Bez względu na okoliczności prostujmy plecy, przy odrobinie samokontroli, wyrobimy w sobie niezwykle cenny nawyk, który korzystnie wpłynie na całą naszą sylwetkę.

Ćwiczenia z hantlami

Jeśli możemy wykorzystać w tym ćwiczeniu step, to użyjmy go, jeśli zaś nie, to weźmy inną podpórkę, sztywną poduchę, siedzisko lub piłkę fit ball. Opieramy się plecami o step, tak aby łokcie miały możliwość swobodnego opadania poniżej linii ciała. Hantle trzymamy w dłoniach, w okolicach klatki piersiowej, ustawiając je w jednej linii z brodawkami. Prostujemy ręce w łokciach, wydychając powietrze i ponownie je uginamy, robiąc wdech.

Pompki

Niezwykle efektywnym i tradycyjnym ćwiczeniem są pompki. Jeśli nie mamy wystarczającej siły możemy robić tzw. damskie pompki, czyli bez odrywania kolan od podłoża. Aby zwiększyć efektywność ćwiczenia, warto robić pompki na stepie, rozstawiając ręce na szerokość ramion. Napinamy brzuch, nie pozwalając biodrom na opadnięcie. Uginamy ręce robiąc wdech i wracamy do pozycji wyjściowej wydychając przy tym powietrze.

Nacisk dłoni

To proste ćwiczenie daje fenomenalny efekt. Dzięki regularnym i intensywnym ćwiczeniom uzyskamy sprężyste, uniesione piersi. Aby prawidłowo je wykonać, konieczna jest odpowiednia postawa. Wykonujemy siad skrzyżny i prostujemy kręgosłup. Łączymy dłonie na wysokości klatki piersiowej i jednocześnie rozkładamy szeroko ramiona. Naciskamy dłonią na dłoń z maksymalną siłą przez ok. 6 sekund. Ćwiczenie to powtarzamy 6 razy z przerwami.

UWAGA!

Jeśli będziemy ćwiczyć codziennie, stosując jednocześnie masaże z ujędrniającym kremem lub serum z efektem push-up, z pewnością uzyskamy pożądany efekt. Możemy mieć piękny, zadbany biust pod warunkiem, że będziemy nad nim systematycznie i cierpliwie pracować.

Znacie jakieś inne ćwiczenia na biust? Podzielcie się nimi w komentarzach.

OCENA
0.00
OCEŃ PORADĘ

Komentarze

Dodaj zdjęcie do komentarza:
PRZEGLĄDAJ
Dodaj film wideo do komentarza:
Dodaj film z dysku:
PRZEGLĄDAJ
 
5 + 2 =

Polecamy

6 Weidera - ćwiczenia

6 Weidera - ćwiczenia

Joanna Rayzacher

Co to jest pilates?

Co to jest pilates?

Miłosz Roborzyński