Jakie ćwiczenia na talię?

Fitness    
ocena

Każda kobieta marzy o idealnej, smukłej sylwetce. Niestety nie ma cudownych metod, dzięki którym osiągniemy idealny wygląd, aby tego dokonać musimy uzbroić się w cierpliwość i zaopatrzyć w silną wolę. Oto kilka ćwiczeń, które pomogą osiągnąć Ci szczupłą talię.

Jakie ćwiczenia na talię?

sxc.hu

1. Nożyce – połóż się na podłodze. Ręce połóż wzdłuż tułowia, unieś wyprostowane nogi do góry. Następnie krzyżuj stopy w taki sposób, aby raz jedna była z przodu, a raz druga. Nie odrywaj pleców od podłogi. Wykonaj 3 serie ćwiczeń po 15 powtórzeń.

2. Leżąc cały czas na podłodze, ułóż ręce wzdłuż tułowia. Podnieś złączone nogi do góry. Delikatnie cały czas utrzymując nogi w górze podnoś je lekko do góry, następnie powoli opuść. Nie odrywaj pleców od podłogi. Powtórz ćwiczenie 20 razy.

3. Leżąc cały czas na podłodze, ułóż ręce wzdłuż tułowia. Podnieś złączone nogi do góry następnie przyciągnij je do klatki piersiowej, pamiętając o tym, aby nie oderwać pleców od podłogi.

4. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, ręce ułóż wzdłuż tułowia, dłonie ugnij w nadgarstku i podnieś do góry. Następnie unieś tułów, broda musi być skierowana do góry. Wytrzymaj w tej pozycji 5 sekund i wróć powoli do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie w 2 seriach po 20 powtórzeń.

5.  Połóż się na plecach, rękoma delikatnie dotknij tył głowy. Spróbuj unieść lekko głowę (pamiętaj aby nie ciągnąć rękoma głowy) napinając mięśnie brzucha, następnie prowadź raz lewy łokieć do prawego kolana, raz prawy łokieć do lewego kolana. Ćwiczenie wykonaj w 3 seriach po 15 powtórzeń.

6. Połóż się na plecach, rękoma delikatnie dotknij tył głowy, złącz nogi i wyprostowane unieś do góry tak, aby tworzyły z tułowiem kąt prosty. Podnieś głowę (nie ciągnij rękoma głowy) i poprzez skręcanie głowy oraz barków spróbuj dotykać na przemian raz lewym łokciem raz prawym uniesionych, wyprostowanych nóg. Wykonaj ćwiczenie w 2 seriach po 10 powtórzeń.

7. Połóż się na plecach, unieś nogi do góry tak, aby tworzyły z ciałem kąt prosty i rozchyl je na boki. Unieś do góry głowę wraz z barkami wyciągając ręce do przodu. Pamiętaj aby napinać mięśnie brzucha. Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 10 powtórzeń.

8. Stań w rozkroku, ugnij lekko kola, wciągnij brzuch wyprostuj plecy. Spleć dłonie nad głową tak aby ich zewnętrzna strona znajdowała się nad głową. Wykonaj głęboki skłon w bok, lecz staraj się nie skręcać tułowia. Wykonaj to ćwiczenie w 2 seriach po 15 powtórzeń na każdy bok.

9. Bardzo przydatnym urządzeniem, pomagającym wyrzeźbić talie jest hula-hop. Kręć nim kilka razy dziennie najdłużej jak się da, a po kilku tygodniach na pewno zauważysz efekty.

Tutaj zobaczysz kilka ćwiczeń na smukłą talię - YouTube:

 

Znacie inne ćwiczenia na talię? Napiszcie, jak je wykonywać.

OCENA
0.00
OCEŃ PORADĘ

Komentarze

Dodaj zdjęcie do komentarza:
PRZEGLĄDAJ
Dodaj film wideo do komentarza:
Dodaj film z dysku:
PRZEGLĄDAJ
 
5 + 1 =

Polecamy

6 Weidera - ćwiczenia

6 Weidera - ćwiczenia

Joanna Rayzacher

Co to jest pilates?

Co to jest pilates?

Miłosz Roborzyński