Ćwiczenia mięśni kegla u mężczyzn

Miłość    
ocena

Ćwiczenia mięśni Kegla powinny zajmować ważne miejsce w codziennej aktywności każdego mężczyzny. Stanowią one doskonałą profilaktykę urologicznych kłopotów panów, pozwalają długo cieszyć się doskonałą kondycją w sypialni, a co więcej znacznie poprawiają doznania erotyczne zarówno mężczyzny, jak i jego kochanki.

Warto zatem poświęcić dwadzieścia minut dziennie na wykonanie prostego zestawu ćwiczeń, który jest całkowicie bezpieczny, nie wymaga dużego wysiłku, a niesie ze sobą nieocenione korzyści. W jaki sposób zatem ćwiczyć mięśnie dna miednicy?

Po pierwsze mężczyzna powinien zorientować się o który obszar jego ciała dokładnie chodzi. W tym celu należy podczas wizyty w toalecie, zatrzymać na chwilę strumień moczu i zapamiętać, jakie mięśnie biorą udział w podtrzymywaniu napięcia. Chodzi tu o zwieracz odbytu i okolicę pomiędzy odbytem a moszną.

Mięśnie te trzeba napinać regularnie na przemian z ich rozluźnianiem. Możliwa jest w tym zakresie pewna różnorodność: można wydłużać lub też skracać przerwy pomiędzy kolejnymi powtórzeniami i seriami.

Jednak jak w przypadku każdej aktywności fizycznej, która ma przynieść widoczne rezultaty, konieczna jest systematyczność. Nie wystarczy raz na kilka tygodni trochę potrenować, trzeba to robić regularnie. Wraz z zaawansowaniem ćwiczeń można wydłużać czas jednorazowego napięcia od kilku do kilkunastu, a następnie kilkudziesięciu sekund.

Mężczyzna nie musi rezerwować sobie jakiejś konkretnej pory na tego typu aktywność. Może powyższe ćwiczenia wykonywać nawet siedząc wygodnie na kanapie przed telewizorem. Wytrwali panowie mogą również połączyć przyjemne z pożytecznym i trenować mięśnie Kegla w trakcie miłosnych uniesień z kochanką.

Takie ćwiczenia mogą być nawet bardziej owocne, gdyż mężczyzna dzięki nim przedłuży długość stosunku i nauczy się panowania nad wytryskiem.
Warto więc włączyć ćwiczenia Kegla w codzienny rozkład zajęć, a już po kilku tygodniach rezultaty mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania!

UWAGA!

Co ciekawe, dla bardziej zaawansowanych w sztuce miłosnej przyda się informacja, że dobra kondycja mięśni dna miednicy stanowi niezbędny warunek uprawiania seksu tantrycznego. Odpowiednie napinanie i rozluźnianie niniejszego obszaru połączone z regulowaniem tempa oddechu (napięcie – wdech, rozluźnienie – wydech) umożliwi panom przeżycie rozkoszy wielokrotnego orgazmu.

Próbowaliście takich ćwiczeń? Znanie inne tego typu?

OCENA
4.33
OCEŃ PORADĘ

Komentarze

Dodaj zdjęcie do komentarza:
PRZEGLĄDAJ
Dodaj film wideo do komentarza:
Dodaj film z dysku:
PRZEGLĄDAJ
 
4 + 3 =

Jakiś czas temu się tym zainteresowałem i teraz staram się je wykonywać 2-3x dziennie, nawet jakby nic mi to nie dało to nic nie tracę, bo wykonuje je podczas codziennych czynności, prowadząc samochód czy oglądając TV. Czy znamy inne ćwiczenia tego typu? Ja wykonuje ćwiczenia, które są opisane na http://wiecejmeskosci.pl/miesnie-kegla-cwiczenia - bardzo proste ćwiczenia, jedyne którego jeszcze nie robiłem to ćwiczenie z użyciem ręcznika, ale zamierzam niedługo zacząć.

~ Robert / 2016-08-05 12:25:09
oceń komentarz: (1) (0)