Mobile Rozmowy za reklamy

Rozmowy za reklamy

-

Rozwiązanie takie stosuje już dużo dostawców tego typu usług. Zdecydowana większość umożliwia w ten sposób dzwonienie bez opłat na numery stacjonarne. Tylko nieliczni udostępnili możliwość dzwonienia na komórki. Za nasze rozmowy płacą reklamodawcy, którzy emitują reklamy w serwisie.

Dzięki tego typu serwisom możemy również dzwonić na zagraniczne numery stacjonarne w wybranych krajach. Zazwyczaj są to wszystkie kraje Unii Europejskiej, USA, Kanada i wybrane spoza Europy.

Jednym z serwisów umożliwiających oglądanie reklam, a w zamian uzyskiwanie bezpłatnych połączeń, jest serwis Reklamofon. Przed skorzystaniem z usługi musimy zarejestrować się w serwisie. Po poprawnej rejestracji możemy już zalogować się na stronie.

Następnym krokiem jest wybór sponsora rozmowy, a więc reklamodawcy. Podajemy również numer naszego numeru stacjonarnego, z którego wykonamy bezpłatne połączenia z wybranym przez nas numerem. Po poprawnym wprowadzeniu danych nasz telefon stacjonarny zadzwoni. Po odebraniu połączenia, zostaniemy połączeni automatycznie z numerem docelowym. W trakcie trwania połączenia na ekranie komputera pojawiać się będą reklamy. Po zakończeniu oglądania każdej z nich należy kliknąć w informacje pojawiającą się na ekranie komputera. W ten sposób reklamodawca wie, że rzeczywiście oglądamy jego reklamy. W przypadku serwisu Reklamofon mamy 10 sekund po każdej reklamie na kliknięcie. Jeżeli nie zdążymy, połączenie zostanie przerwane.

W ramach usługi każdy zarejestrowany użytkownik może prowadzić rozmowę trwającą maksymalnie 30 minut. Osoby niezarejestrowane w serwisie otrzymają limit jednorazowego połączenia na poziomie 4 minut. Limit ustanowiony jest ze względu na ograniczenie „wyłudzeń” oraz ze względu na niewielkie w tej chwili zainteresowanie reklamodawców tego typu sposobami promowania swoich produktów.

Istnieje wiele serwisów działających w podobny sposób. Jednym z ciekawszych wydaje się działający we współpracy z dziennikiem Fakt serwis Wygadaj.pl, w ramach którego można również dzwonić na polskie numery komórkowe.

Korzystaliście kiedyś z opcji darmowych rozmów w zamian za oglądanie reklam? Uważacie takie rozwiązanie za dobry pomysł? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Marcin Łabuś

Marcin Łabuś – absolwent zarządzania specjalizujący się w zastosowaniu narzędzi promotion-mix w działalności polskiego sektora telekomunikacyjnego oraz bankowego. Doświadczenie zdobywał przez rozwijanie swoich zainteresowań. Praca to dla niego pasja. Twórca i właściciel portalu telekomunikacyjnego „Simplik.pl”.


Nasz specjalista pisze o sobie:

W 2011 roku ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Specjalizuję się w zastosowaniu narzędzi marketingu w usługach telekomunikacyjnych i bankowych. Zastosowanie elementów marketingu-mix stało się moją pasją podczas studiów, zaś szeroką wiedzę z zakresu bankowości i telekomunikacji mobilnej zdobyłem realizując swoje zainteresowania.

Interesuję się również tematyką inwestycji giełdowych oraz psychologią graczy giełdowych. Silne emocje na giełdzie sprawiają, że nawet najlepsze strategie inwestycyjne nie dają oczekiwanych rezultatów. Psychika graczy jest więc przeszkodą w racjonalnym podejmowaniu decyzji.

Wolny czas spędzam podróżując i odkrywając nowe ciekawe miejsca. Uwielbiam wycieczki rowerowe i spacery po górach.

Zainteresowanych tematyką telekomunikacji zapraszam do współpracy przy tworzeniu alternatywnego portalu – Simplik.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WARTO PRZECZYTAĆ

Jak otworzyć szampana?

Gdyby sporządzić ankietę na temat „z czym panu/pani kojarzy się szampan?”, prawdopodobnie większość uczestników odpowiedziałaby, że szampan jest nieodłącznym elementem wszystkich imprez sylwestrowych. Szampan towarzyszy również innym, hucznie świętowanym wydarzeniom – wszelakim wernisażom, urodzinom czy też przyjęciom weselnym.

Puentylizm – co to, przedstawiciele, obrazy

Puentylizm (lub pointylizm) jest neoimpresjonistyczną technika malarską, bazującą na odkryciach z zakresu optyki z przełomu XIX i XX wieku.Polega ona na malowaniu za pomocą plamek czystej, nie mieszanej na palecie farby, nakładanej końcówką pędzla. Różnobarwne, gęsto rozmieszczone na obrazie kreski bądź plamki oglądane z pewnej odległości zlewają się w jedno, tworząc obraz.

Zobacz też

Jak, gdzie umieścić pralkę w kuchni?

Nie każdy ma możliwość, aby w mieszkaniu czy nawet domu wydzielić osobne pomieszczenie pełniące funkcję wygodnej pralni. Co więcej, mieszkania w blokach, zwłaszcza tych starszego typu, są często na tyle nieustawne, że pralki nie zmieścimy nawet w łazience. W takiej sytuacji pozostaje tylko jedno rozsądne miejsce do ustawienia tego sprzętu, a jest to kuchnia.

Lampy LED – dlaczego warto wybrać to rozwiązanie?

50 000 godzin! Tyle wynosi średni czas pracy żarówki LED. Oznacza to, że jedna żarówka ledowa, może pracować nieprzerwanie...

Jaką sukienkę na lato wybrać?

Odpowiednio wybrana sukienka na lato to idealny strój dla pań. Nie dość, że wyglądają w nich bardzo kobieco, to...

Może Cię zainteresuje: