Rozwiązanie takie stosuje już dużo dostawców tego typu usług. Zdecydowana większość umożliwia w ten sposób dzwonienie bez opłat na numery stacjonarne. Tylko nieliczni udostępnili możliwość dzwonienia na komórki. Za nasze rozmowy płacą reklamodawcy, którzy emitują reklamy w serwisie.

Dzięki tego typu serwisom możemy również dzwonić na zagraniczne numery stacjonarne w wybranych krajach. Zazwyczaj są to wszystkie kraje Unii Europejskiej, USA, Kanada i wybrane spoza Europy.

Jednym z serwisów umożliwiających oglądanie reklam, a w zamian uzyskiwanie bezpłatnych połączeń, jest serwis Reklamofon. Przed skorzystaniem z usługi musimy zarejestrować się w serwisie. Po poprawnej rejestracji możemy już zalogować się na stronie.

Następnym krokiem jest wybór sponsora rozmowy, a więc reklamodawcy. Podajemy również numer naszego numeru stacjonarnego, z którego wykonamy bezpłatne połączenia z wybranym przez nas numerem. Po poprawnym wprowadzeniu danych nasz telefon stacjonarny zadzwoni. Po odebraniu połączenia, zostaniemy połączeni automatycznie z numerem docelowym. W trakcie trwania połączenia na ekranie komputera pojawiać się będą reklamy. Po zakończeniu oglądania każdej z nich należy kliknąć w informacje pojawiającą się na ekranie komputera. W ten sposób reklamodawca wie, że rzeczywiście oglądamy jego reklamy. W przypadku serwisu Reklamofon mamy 10 sekund po każdej reklamie na kliknięcie. Jeżeli nie zdążymy, połączenie zostanie przerwane.

W ramach usługi każdy zarejestrowany użytkownik może prowadzić rozmowę trwającą maksymalnie 30 minut. Osoby niezarejestrowane w serwisie otrzymają limit jednorazowego połączenia na poziomie 4 minut. Limit ustanowiony jest ze względu na ograniczenie „wyłudzeń” oraz ze względu na niewielkie w tej chwili zainteresowanie reklamodawców tego typu sposobami promowania swoich produktów.

Istnieje wiele serwisów działających w podobny sposób. Jednym z ciekawszych wydaje się działający we współpracy z dziennikiem Fakt serwis Wygadaj.pl, w ramach którego można również dzwonić na polskie numery komórkowe.

Korzystaliście kiedyś z opcji darmowych rozmów w zamian za oglądanie reklam? Uważacie takie rozwiązanie za dobry pomysł? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułDungeon Hunter Alliance – trofea
Następny artykułMortal Kombat 9 – Tag Team

Marcin Łabuś – absolwent zarządzania specjalizujący się w zastosowaniu narzędzi promotion-mix w działalności polskiego sektora telekomunikacyjnego oraz bankowego. Doświadczenie zdobywał przez rozwijanie swoich zainteresowań. Praca to dla niego pasja. Twórca i właściciel portalu telekomunikacyjnego „Simplik.pl”.


Nasz specjalista pisze o sobie:

W 2011 roku ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Specjalizuję się w zastosowaniu narzędzi marketingu w usługach telekomunikacyjnych i bankowych. Zastosowanie elementów marketingu-mix stało się moją pasją podczas studiów, zaś szeroką wiedzę z zakresu bankowości i telekomunikacji mobilnej zdobyłem realizując swoje zainteresowania.

Interesuję się również tematyką inwestycji giełdowych oraz psychologią graczy giełdowych. Silne emocje na giełdzie sprawiają, że nawet najlepsze strategie inwestycyjne nie dają oczekiwanych rezultatów. Psychika graczy jest więc przeszkodą w racjonalnym podejmowaniu decyzji.

Wolny czas spędzam podróżując i odkrywając nowe ciekawe miejsca. Uwielbiam wycieczki rowerowe i spacery po górach.

Zainteresowanych tematyką telekomunikacji zapraszam do współpracy przy tworzeniu alternatywnego portalu – Simplik.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here