Pożegnanie w pracy – jak zorganizować?

Savoir-vivre    
ocena
Odchodząc z pracy, warto zadbać o to, aby być mile w niej wspominanym. Przyjęcie pożegnalne może też stanowić formę podziękowania dla wszystkich współpracowników za owocnie spędzony razem czas.

Pożegnanie w pracy – jak zorganizować?

photoxpress.com

Pożegnanie w pracy powinno przebiegać w przyjaznej atmosferze, tak aby nie spalić za sobą wszystkich mostów w dawnej firmie. Decydując się na odejście powinniśmy wyjaśnić powody swojej decyzji szefowi. Pamiętajmy, że w takich rozmowach najbardziej ceniona jest szczerość. Rozmowa o zwolnieniu z pracy nie jest jednak odpowiednim momentem na prezentację wzajemnych zarzutów. Szef jest tą osobą, od której będą zależały nasze referencje. A to niepodważalny argument, dlaczego powinniśmy dbać o dobre kontakty w pracy.

Przed odejściem z pracy powinniśmy dokończyć wszystkie niedokończone zadania. Nie lekceważmy swoich obowiązków podczas okresu wymówienia. Jeśli sytuacja nie pozwala nam na to - postarajmy się wdrożyć naszego następcę w rozpoczęte projekty. Nikt nie zrobi tego lepiej od nas, a dzięki temu zyskamy pewność, że zadanie zostanie zakończone zgodnie z początkowym zamierzeniem.

Jeśli w byłej pracy panowała przyjacielska atmosfera, wypada zorganizować przyjęcie pożegnalne. Bywa jednak, że imprezę organizują pozostali współpracownicy, a niekiedy czyni to sam szef. Przyjęcie pożegnalne może przybrać formę poczęstunku w firmie albo też nieoficjalnego wyjścia po pracy na drinka. W takim przypadku możemy sami zadecydować, kogo zaprosimy. Decydując się na wariant poczęstunku w firmie - wystarczy zadbać o kawę, zimne napoje oraz słodycze.

Co myślicie o imprezach pożegnalnych? Warto je organizować?

OCENA
3.00
OCEŃ PORADĘ

Komentarze

Dodaj zdjęcie do komentarza:
PRZEGLĄDAJ
Dodaj film wideo do komentarza:
Dodaj film z dysku:
PRZEGLĄDAJ
 
3 + 3 =