Praca Kampanie PLA - co to takiego? Jakie zapewniają korzyści?

Kampanie PLA – co to takiego? Jakie zapewniają korzyści?

-

Branża e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, bo coraz więcej osób kupuje w internecie. Żeby poradzić sobie w tym konkurencyjnym środowisku, potrzeba odpowiednich reklamowych działań. Jednym z lepszych są kampanie PLA. Co to takiego? Dlaczego warto?

Co to takiego?

PLA (Product Listing Ads) to kampania, która bardzo dobrze sprawdza się w reklamowaniu sklepów internetowych, zapewniając większą liczbę konwersji, co ma przełożenie na duży zwrot z inwestycji. PLA to nic innego jak kampania produktowa. Określa się ją też jako Google Shopping, reklama merchant center czy zakupy google. Bardzo łatwo ją zauważyć podczas korzystania z wyszukiwarki Google – produkty w ten sposób reklamowane znajdują się na jej samej górze. Nieprzypadkowo zasięg tej kampanii jest większy niż zwykłych reklam tekstowych. W konsekwencji uzyskują one wyższe współczynniki kliknięć.

Jak to dokładnie działa?

Charakteryzuje je atrakcyjna forma prezentowanej oferty, gdzie widoczne są kluczowe informacje: cena, zdjęcie produktu i nazwa strony internetowej, na jakiej znajdziemy dany produkt. To umożliwia szybkie i bezproblemowe przejście do sklepu, by dokonać zakupu. Po wpisaniu zapytania do wyszukiwarki ukazuje się nam w jednym rzędzie kilka takich samych lub podobnych produktów reklamodawców.

Co najważniejsze – błyskawicznie możemy przekonać się o tym, czy produkt odpowiada naszym potrzebom. To bardzo korzystne zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców. Ci pierwsi są w stanie sprawniej dokonywać zakupów, oszczędzając przy tym czas i pieniądze, sklepy internetowe zaś mogą na promocję przeznaczyć mniejszy budżet, ponieważ kampanie produktowe rozliczane są za kliknięcie.

Kampanie PLA – poznajmy jej najważniejsze zalety

Kampanie PLA pozytywnie wyróżniają się na tle innych promocji, na co wpływa forma tej reklamy, o jakiej przed chwilą wspomnieliśmy. Klient widzi to, co najważniejsze – zdjęcie produktu, jego cenę i nazwę sklepu, więc szybko może zadecydować, czy dany towar mu odpowiada. Co najważniejsze, kiedy kliknie w reklamę znajdzie się na stronie z konkretnym produktem, nie musi więc tracić czas na szukanie interesującego go asortymentu w sklepie internetowym. To niezwykle istotna zaleta kampanii PLA, ale pamiętajmy też o innych korzyściach.

A mianowicie, reklama jest zawsze aktualna, To dzięki temu, że Google na bieżąco aktualizuje dostępność asortymentu i jego ceny. Koszty kliknięcia nie są wygórowane – najczęściej są niższe od zwykłej reklamy tekstowej Google Ads. W taki sposób możemy reklamować tysiące różnych rzeczy, docierając ze swoją ofertą do każdego klienta.

Prowadząc sklep internetowy, nie możemy więc zapomnieć o kampaniach PLA. Jak udowodniliśmy, zapewniają one multum korzyści!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WARTO PRZECZYTAĆ

Lęk przed współżyciem – objawy, jak pokonać?

Intymność jest czymś prywatnym, co każdy chce zatrzymać dla siebie. Nikt nie lubi dzielić się nią z osobami trzecimi. Czasami zdarza się, że intymna sytuacja wywołuje niepokój i lęk, co kompletnie dezorientuje partnera.

Mieszkanie w stylu art deco – aranżacje

Nazwa art deco nie oznacza nic innego jak sztukę dekoracyjną - dosłownie. Styl powstał w dwudziestoleciu międzywojennym, czyli okresie dość trudnym, a inspirował się głównie minionymi epokami.

Zobacz też

Jak unikać strat na giełdzie?

Giełda Papierów Wartościowych to miejsce, gdzie inwestorzy dokonują wielu transakcji celem zwiększenia stanu posiadanego majątku. Jest to również miejsce, gdzie w przypadku niepowodzeń możemy stracić często dość sporą część swojego zgromadzonego wcześniej kapitału.

Dlaczego warto dostosować wózki i koszyki do rodzaju sklepu?

Dzisiaj prawie w każdym sklepie klient może liczyć na udogodnienia takie, jak koszyki i wózki sklepowe. Dzięki nim, znacznie...

Nabywamy system włosów

Jeżeli pragniemy stać się posiadaczami wysokiej jakości systemów włosów uzupełniających włosy przerzedzone na skutek przebytych chorób, uwarunkowań genetycznych, czy...

Może Cię zainteresuje: