Firma Opinie Google — sprawdź nowy sposób na ich pozyskiwanie

Opinie Google — sprawdź nowy sposób na ich pozyskiwanie

-

Portale opiniotwórcze dla wielu klientów stanowią wyznacznik tego, czy dany produkt jest godny uwagi i zainteresowania, a ostatecznie również zakupu. Przedsiębiorcy starają się pozyskiwać wiarygodne opinie na różne sposoby i szukają nowych możliwości do tego, aby zachęcić użytkownika to wystawienia swojej oceny w Google.

Opinie dotychczasowych klientów są na tyle ważne, że mogą skutecznie pomóc w pozbyciu się konkurencji. Oczywiście liczba nieprawdziwych opinii równolegle mnoży się, jednak coraz częściej potencjalni klienci umieją je już odróżniać. Na ten trudny proces związany z dodawaniem opinii przez użytkowników, specjaliści z Rating Captain znaleźli sposób. Stworzyli aplikację, która świetnie radzi sobie z zapraszaniem zadowolonych użytkowników do pozostawienia po sobie śladu w postaci oceny na Google. Jak to działa? Wystarczy kilka kliknięć klienta.

Zachęcaj użytkowników do wystawiania opinii Google

Proces publikowania opinii w Google nie jest oczywisty dla wszystkich użytkowników korzystających z usług i produktów. Nie każdy klient ma w zwyczaju wystawianie oceny na profilu w Google Maps, a jeśli już decyduje się ją opublikować, to jest to bardzo często opinia negatywna. Te przychodzą nam użytkownikom znacznie łatwiej. Jedna gwiazdka stawiana jest stanowczo, często pod wpływem emocji i przy okazji jednej wpadki firmy czy marki. Kilka negatywnych opinii może jednak źle wpłynąć na całokształt postrzegania marki, a to zaczyna budzić problemy. Ich usuwanie z kolei jest z jednej strony czasochłonne, a z drugiej często niemożliwe do wykonania, ponieważ każda opinia Google, którą chcesz usunąć, jest weryfikowana.

Problemem wystawiania ocen w wizytówce Google postanowili zająć się specjaliści z Rating Captain. Aplikacja twórców to przede wszystkim możliwość pozyskiwania pozytywnych opinii od własnych klientów. Jeśli Twoje przedsiębiorstwo posiada profil w Google Moja firma, to przekierowanie na niego zadowolonych użytkowników może być kluczowe w odniesieniu przyszłego sukcesu. Dlaczego? Szczęśliwy klient to najlepsza reklama.

Opinie Google kontra Twój klient

Jak działa cały proces od momentu zamówienia produktu, po ostateczne wystawianie opinii Google? Wszystko zaczyna się od kontaktu i komunikacji z klientem, który zostaje zapytany o przebieg zamówienia. Jeśli odpowiedź ma negatywne zabarwienie, klient ma szansę powiedzieć przedstawicielom firmy, co poszło nie tak i dlaczego nie jest zadowolony. To idealna okazja, aby zaproponować mu jakiś rodzaj rekompensaty — rabat na kolejne zamówienie, dodać prezent niespodziankę, kupon promocyjny. Bezpośredni kontakt sprawia sprawia, że możesz go przerprosić lub wytłumaczyć mu powody złego przebiegu transakcji. Oczywiście aplikacja pomaga również w zdobyciu wartościowych, pozytywnych opinii klientów. A one naprawdę potrafią przyciągać klientów i wzbudzać zaufanie.

Co dalej? Przekieruj użytkownika do portalu opiniotwórczego, na którym doda opinię

Aplikacja Rating Captain sprawia, że jako firma i marka otrzymujesz kolejną szansę. Niezadowolonego klienta możesz zmienić w zadowolonego i sprawić, że ostatecznie oceni działanie Twojej organizacji na plus i wystawi 5 gwiazdek. Ktoś, kto zdążył już przedstawić niepochlebną opinię, być może po Twoim kontakcie i wyjaśnieniu sytuacji zdecyduje się ją edytować i opisze na nowo swoje przeżycia.

Ponieważ opinii, które są wyświetlane w wizytówkach i mapach Google, nie da się tak łatwo usunąć, warto dobrze wykorzystać możliwość poprawy swojego obrazu w oczach odbiorców. Duża liczba opinii, sprawia, że potencjalni klienci widzą je, jako przydatne i wiarygodne. Podczas wyszukiwania najlepszych miejsc do realizacji zamówienia zwrócą uwagę na Twoją markę.

Aplikacja Rating Captain to sposób na pozyskiwanie opinii od Twoich klientów w formie zgodnej z zasadami Google. Średnia ocen w Twojej wizytówce sukcesywnie wzrasta, ilość pozytywnych opinii zaczyna odwracać uwagę od treści o charakterze negatywnym. Sprawdź, jak wygląda realizacja usługi i jak wiele pozytywnych opinii Google mogą dzięki niej dodać klienci.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WARTO PRZECZYTAĆ

Franczyza – informacje

Termin franczyza pochodzi od angielskiego słowa franchising. Na potrzeby używania tego pojęcia w Polsce przyjęto jego spolszczoną wersję franczyza. Ponadto decyzją Rady Języka Polskiego umowę takiej współpracy określono jako umowę franczyzową, a strony tej umowy przyjęto nazywać franczyzobiorcą i franczyzodawcą. Czym jest franczyza? Czy określa handel? Udzielamy odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące franczyzy.

Koszt ubezpieczenia samochodu – od czego zależy?

Jednym z kosztów, który musimy wziąć pod uwagę przy zakupie samochodu, jest ubezpieczenie. Jego wysokość nie jest stała i zależy od wielu czynników. Pierwszym jest podstawa ubezpieczenia, od której liczone są zniżki lub zwyżki.

Zobacz też

Jak założyć e-mail?

Poczta elektroniczna to jedna z najpopularniejszych usług internetowych, która umożliwia przesyłanie darmowych wiadomości tekstowych do użytkowników z całego świata. Dlatego tak ważne jest posiadanie własnego adresu e-mail, który obok numeru telefonu jest najczęściej podawanym sposobem kontaktu z daną osobą. Zakładanie e-maila jest bardzo proste, a poniżej możecie znaleźć sposób jak to zrobić.

Jak wybrać panele podłogowe?

Planując wystrój pomieszczenia, zwracamy dużą uwagę na wygląd każdego elementu, który ma się w nim znaleźć. Każdy szczegół ma...

Jakie czynniki wpływają na komfort w mieszkaniu?

Lokale mogą różnić się pod względem wielkości, sposobu ich użytkowania czy wystroju. Cechą wspólną jest to, że każdy z...

Może Cię zainteresuje: