Synchronizacja odbywa się przy pomocy adresu Gmail.

Aby móc synchronizować zakładki, należy najpierw skonfigurować synchronizację.

Klikamy w ikonę ustawień w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wybieramy „Opcje”.

Google Chrome

W oknie, które nam się pojawi, wybieramy zakładkę „Prywatne rzeczy”.

Google Chrome

W oknie „Konfiguruj synchronizacje” należy podać adres e-mail oraz hasło i kliknąć przycisk „Zaloguj się”. Jeżeli nie posiadamy konta Google, możliwe jest w tym miejscu jego stworzenie. W tym celu należy wybrać odnośnik „Utwórz konto Google”.

Google Chrome

Następnie wybieramy, które elementy mają być zsynchronizowane i wciskamy przycisk „OK”. Rozpocznie się konfigurowanie.

Po zakończonym procesie dane z przeglądarki Google Chrome będą zsynchronizowane między wszystkimi komputerami, gdzie synchronizacja zostanie włączona.

Mieliście jakieś problemy z synchronizacją danych? Dajcie znać.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułUstawienie ikon na pulpicie na stałe – jak to zrobić?
Następny artykułSzybkie wyszukiwanie na stronie

Anna Liszewska - ukończyła Politechnikę Wrocławską na kierunkach: Technologie Internetowe oraz Zarządzanie i Marketing. Jej praca magisterska dotyczyła użyteczności aplikacji internetowych. Doświadczenie zdobywała, pracując w agencjach interaktywnych m.in. jako kierownik sekcji usability, specjalista ds. inżynierii przemysłowej, specjalista ds. projektów społecznościowych.

Nasz specjalista o sobie:

Na co dzień badam i projektuję serwisy internetowe oraz aplikacje webowe. Prowadzę również szkolenia w tym zakresie. Poza tematyką usability interesuję się przede wszystkim mediami społecznościowymi i ich wykorzystaniem w marketingu i reklamie. Wolny czas poświęcam na czytanie książek, turystykę górską oraz jeździectwo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here