Praca Jak budować markę osobistą na Instagramie?

Jak budować markę osobistą na Instagramie?

-

Jak budować markę osobistą na Instagramie?

Instagram jest serwisem społecznościowym, który w początkowych założeniach miał być miejscem do prezentowania zdjęć wykonywanych przez osoby tam zarejestrowane. W krótkim czasie okazał się jednak doskonałym serwisem do prowadzenia różnych kampanii promocyjnych.

Większość osób oraz firm wykorzystujących Instagrama, zaczęło traktować ten serwis jako idealne miejsce do akcji marketingowych. Firmy zajmujące się marketingiem, zaczęły wykorzystywać dostępne techniki promocyjne i stosować je na Instagramie. Trochę gorzej wygląda to w odniesieniu do osób starających się wykreować swoją markę osobistą. Niewątpliwie dla tej grupy osób bardzo przydatnym narzędziem powinno być skorzystanie z bardzo dobrego rozwiązania jakie daje technika SWOT.

Co to jest SWOT?

SWOT jest to skrót pochodzący od angielskich słów: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats. Każde z tych słów można przetłumaczyć w następujący sposób:

Strengths – mocne strony,
Weaknesses – słabe strony
Opportunities – szanse, okazje
Threats – zagrożenia, niebezpieczeństwo

Całą strategie budowania marki osobistej można zaprojektować w oparciu o zastosowanie techniki SWOT. Na podstawie zgromadzonych materiałów i odpowiedniego ich posegregowanie, łatwo poprowadzić bardzo skuteczną kampanię promocyjną – tłumaczy specjalista polskielajki.pl.

Technika SWOT a budowanie marki osobistej na Instagramie

Każda akcja promocyjna wymaga odpowiedniego przygotowania. Podstawę stanowić powinien plan działania. Kolejną czynnością powinno być przygotowanie materiałów będących podstawą do prowadzenia promocji. W przygotowaniu materiałów promocyjnych bardzo przydatna może okazać się wyżej wymieniona technika. W największym skrócie polega ona na odpowiednim posegregowaniu przygotowanego materiału i jego analizie. Na tej podstawie należy ułożyć cały cykl publikacji poszczególnych treści na Instagramie.

Dzięki analizie wstępnej, przygotowanie kolejnych postów będzie bardzo łatwo ustawić, stosując dodatkowo hierarchię ważności publikowanych treści. Aby osiągnąć dobry efekt, każda publikacja na Instagramie nie musi mieć piorunującej siły rażenia lecz można tę siłę regulować.

Regulowanie postów pod względem ich oddziaływania na odbiorców jest bardzo skuteczną metodą ich przyciągania i utrzymywania.

Jak najłatwiej segregować materiały w technice SWOT?

Najprościej jest zbudować diagram podzielony na strony zawierający np. lewą stronę z pozytywami i prawą z negatywami. W pozytywach zawrzeć mocne strony i szanse, natomiast w negatywach umieścić słabe strony i zagrożenia.

Mając tak dokonany podział, kolejnym krokiem powinna być analiza przygotowanego materiału do promocji i przypisanie go do poszczególnych rubryk diagramu. Aby można było to wykonać należy zgromadzić odpowiednią ilość materiałów na posty obejmujące całą akcję promocyjną, lub przynajmniej na pierwszy miesiąc akcji. Materiały powinny być uzupełniane na bieżąco i odpowiednio umieszczane w diagramie.

Takie przygotowanie akcji promocyjnej marki osobistej na Instagramie, daje bardzo dużą szansę na osiągnięcie sukcesu.

W jaki sposób wesprzeć promocję prowadzoną według techniki SWOT?

Jest kilka sposobów na wsparcie przygotowanej promocji marki osobistej na Instagramie. W początkowym okresie można sięgnąć po wypróbowane metody wsparcia, poprzez zakup lajków, komentarzy i innych reakcji u profesjonalnych dostawców.

Dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z oferty serwisu Polskielajki.pl. Serwis ten od kilku lat oferuje swoje usługi polegające na wsparciu i poprowadzeniu akcji moderowania konta. Polskielajki.pl jest w pełni profesjonalnym serwisem oferującym w swoich pakietach reakcje pochodzące z realnych, aktywnych kont zarejestrowanych na Instagramie. W zależności od tego do jakiej grupy odbiorców kierowana jest promocja, serwis przygotuje odpowiedni pakiet reakcji.

Korzystanie z usług serwisów obsługujących konta na Instagramie, jest normalnym i praktykowanym przez wielu sposobem na szybsze zaistnienie i wypromowanie swojego profilu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WARTO PRZECZYTAĆ

Carpaccio z cukinii – przepis

Dość rzadkim sposobem podawania cukinii jest jej surowa wersja, jednak nawet jeśli masz opory, skuś się na to niezwykłe świeże i lekkie danie. Klasycznym składnikiem carpaccio jest zwykle mięso, jednak poniższa propozycja to gratka również dla wegetarian.

Zobacz też

Jak przetrwać okres urlopowy w firmie?

Okres letni, kiedy większość pracowników jest na urlopie lub wybiera się na niego w niedługim czasie, to dla firmy okres przestoju i pracy na pół gwizdka. Sezonu urlopowego nie da się uniknąć, jednakże mądry pracodawca powinien się do niego odpowiednio przygotować a nawet postarać się wyciągnąć z niego korzyści.

Jak znaleźć dobrą firmę rekrutacyjną w Krakowie?

Już nie tyle z roku na rok, co z miesiąca na miesiąc rośnie popyt na profesjonalne usługi rekrutacyjne. Pandemia...

Kto może prowadzić szkolenia BHP?

Prowadząc firmę, jednym z obowiązków przedsiębiorcy, który dodatkowo zatrudnia pracowników, jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Kto może się...

Może Cię zainteresuje: