koszulka z nadrukami

Każdej firmie zależy na rozwoju i popularności. Trzeba jednak mądrze zwracać na siebie uwagę. Dbanie o dobry PR to klucz do budowy zaufania społecznego i sympatii wśród potencjalnych klientów i kontrahentów. Pomocne bywają w tym odpowiednio zaprojektowane i dobrane gadżety.

Wiele przedsiębiorstw, zamiast inwestować w jakość gadżetów, koncentruje się wyłącznie na ich ilości. Problem w tym, że kiepska jakość przekłada się później na takie samo skojarzenie z firmą. Przecież, jeśli otrzymałeś od firmy X plastikowy długopis lub breloczek, który po chwili użytkowania się rozpadł, nie może to świadczyć najlepiej o danym przedsiębiorstwie. Dlatego tak ważne jest mądre dobieranie akcesoriów, które trafią później do klientów. Nie dziel ich także na „lepszych” i „gorszych”, bo opinia będzie ciągnąć się za Tobą bardzo długo. Poza tym, wydajesz własne pieniądze. Naprawdę chcesz przeznaczyć je na śmieci?

Najpopularniejsze „gifty”

Dziś firmy prześcigają się w przygotowywaniu gadżetów, promujących markę. Nawet klasyczne pen drive’y ewoluowały, przybierając duże pojemności i ciekawe, nietypowe kształty. Wśród nieśmiertelnych klasyków mogą znaleźć się te, które będą bezpośrednio kojarzyć się z Twoją marką. Jeśli np. zajmujesz się motoryzacją, postaw na dobrej jakości skrobaczkę do szyb lub ściereczki z mikrofibry ze swoim logo. Kierowca z pewnością, gdy tylko będzie potrzebować usług z branży moto – skieruje swoje pierwsze kroki do Ciebie.

Jeśli chodzi jednak o „pewniaki”, które zawsze cieszą i są wykorzystywane, to jest ich kilka. Na pewno nie można zapomnieć o kubkach/filiżankach – zarówno tych klasycznych, jak i przeznaczonych do samochodu. Coraz więcej osób stawia na bycie eko, mogą więc być stworzone z recyklingu – na pewno takim zabiegiem Twoja firma zyska kilka dodatkowych punktów. Zadbaj o materiały, z których zostały zrobione. Niech będą to kubki trwałe i poręczne. Kolejnym sprawdzonym gadżetem są koszulki nadrukiem. Tu możesz postawić na t-shirty w Twoich barwach firmowych, z Twoim logo, grafiką, która będzie kojarzyć się z Twoim przedsiębiorstwem lub humorystyczne/motywujące hasło. Takie koszulki możesz zamówić na stronie https://logomix.com.pl/28-koszulki-t-shirt.

Stwórz je sam

Koszulki nadrukiem https://www.123koszulki.pl/ możesz zaprojektować samodzielnie. Zastanów się jaka grafika, napis bądź zdjęcie ma się na nich znaleźć. Pomyśl też o tkaninie. Inne metody druku wykorzystywane są przy koszulkach bawełnianych, a inne przy syntetycznych – sportowych, oddychających. Odradzamy umieszczanie na t-shircie dużej nazwy firmy lub ogromnego logo. Zależy Ci przecież na tym, aby ktoś nosił tę koszulkę, promując Twoją działalność. Lepiej jest postawić na ciekawą grafikę i drobne logo. Dzięki temu przyciągnie ona uwagę i być może sprowokuje dyskusję na temat Twojej działalności.

Realizacją Twojego projektu powinna też zająć się firma z doświadczeniem. Z ekspertami zawsze możesz omówić techniki druku, ich zalety oraz wady. Jedną z takich firm jest 123 Koszulki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here