Na początek małe wytłumaczenie. Klawisze napisane wielką literą, np. H, oznaczają, iż należy je wciskać z SHIFTem.
O – podnoszenie tylnego pantografu
o – opuszczenie tylnego pantografu
P – podnoszenie przedniego pantografu
p – opuszczenie przedniego pantografu
G- włącza samoczynny rozruch dla elektrowozów
g – wyłącza samoczynny rozruch
F – wysoki rozruch
f – niski rozruch
n – bezpiecznik nadmiarowy
M – rozrusznik silnika
m – gasidło silnika
C – włączenie sprężarki
c – wyłączenie sprężarki
X – włączenie przetwornicy
x – wyłączenie przetwornicy
d – jazda do przodu
r – jazda do tyłu
+ – – pozycje nastawnika
/ * – bocznikowanie
Hamowanie odbywa się na klawiaturze numerycznej
1 – hamulec pomocniczy
7 – luzowanie pomocniczego
3 – hamulec zasadniczy
9 – luzowanie pomocniczego
0 – nagłe hamowanie
4 – pozycja jałowa (do jazdy)
8 5 2 – pozycje hamulca zasadniczego
B – opóźnienie hamulca osobowego
b – opóźnienie hamulca towarowego
Enter – hamulec przeciwpoślizgowy
s – piaskownica
spacja – czuwak
a – niski ton sygnału
A – wysoki ton sygnału
Insert – łączenie taboru
Delete – rozłączenie taboru
Co myślicie o sterowaniu w tym symulatorze? Co byście zmienili? Dajcie znać.