Istnieje wiele metod pozwalających na zwiększenie ilości użytkowników odwiedzających naszą stronę.

Najważniejsze to odpowiednie wypozycjonowanie w wyszukiwarkach. Ludzie zazwyczaj zapoznają się z pierwszą stroną wyników wyszukiwania, kolejne podstrony rzadko są odwiedzane. Dlatego trzeba zadbać o to, by strona, na której chcemy mieć użytkowników znajdowała się jak najwyżej. Ponieważ wyszukiwarka, z której najczęściej się korzysta to Google, dlatego tam właśnie należy skupić swoje działania. Ważne, by treść w serwisie była często aktualizowana.

Poza tym, ważnym elementem zwiększania ruchu na stronie jest umieszczanie odnośników w różnych serwisach. Oczywiście nie chodzi o to, by spamować linkami do strony, ale mądrze umieszczone odnośniki, tam gdzie mogą znaleźć się zainteresowani użytkownicy. Warto znaleźć blogerów o podobnej tematyce i spróbować z nimi nawiązać kontakt, prosząc o umieszczenie linka do naszej strony, można umieszczać odnośniki na różnego rodzaju serwisach społecznościowych czy forach tematycznych. Poza tym, że pojawią się nowi użytkownicy, to również pomoże to w pozycjonowaniu witryny.

Szczególnie ciekawe wpisy można promować w serwisie wykop.pl – należy jednak pamiętać, że tylko dobre wpisy spotkają się z aprobatą użytkowników serwisu.

Warto pisać artykuły branżowe i umieszczać je w innych serwisach, przy okazji wrzucając jeden lub dwa odnośniki do własnej stronie. Takie działania również sprawią, że witryna będzie lepiej wypozycjonowana.

Możliwe jest również wykupienie reklamy w wyszukiwarkach. Przynajmniej na początku umożliwi to zaistnienie strony w sieci. Aby wykupić reklamę w googlach należy zarejestrować się w Google AdWords.

Do której z podanych metod jesteście najbardziej przekonani? Czy którąś z nich stosowaliście już wcześniej?

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułWyszukiwanie w google – sztuczki
Następny artykułJak dodawać zdjęcia na Allegro?

Anna Liszewska - ukończyła Politechnikę Wrocławską na kierunkach: Technologie Internetowe oraz Zarządzanie i Marketing. Jej praca magisterska dotyczyła użyteczności aplikacji internetowych. Doświadczenie zdobywała, pracując w agencjach interaktywnych m.in. jako kierownik sekcji usability, specjalista ds. inżynierii przemysłowej, specjalista ds. projektów społecznościowych.

Nasz specjalista o sobie:

Na co dzień badam i projektuję serwisy internetowe oraz aplikacje webowe. Prowadzę również szkolenia w tym zakresie. Poza tematyką usability interesuję się przede wszystkim mediami społecznościowymi i ich wykorzystaniem w marketingu i reklamie. Wolny czas poświęcam na czytanie książek, turystykę górską oraz jeździectwo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here