Najpopularniejszym stylem prezentacji jest własna strona internetowa z galerią fotografii. To metoda stosowana przez wszystkich fotografów, niezależnie od uprawianej dziedziny fotografii. Strona internetowa powinna charakteryzować się prostym układem, z intuicyjną nawigacją. Interfejs powinien być przyjazny dla użytkownika, aby nie zniechęcał potencjalnych klientów. Zdjęcia powinny być starannie wyselekcjonowane. Do prezentacji wybierzmy te najlepsze z najlepszych.

Kompletny fotograficzny album drukowany na offsecie lub naświetlany na papierze fotograficznym tworzący spójną fashion story, na pewno wzbudzi zainteresowanie dyrektorów artystycznych czy potencjalnych klientów. Okładka wykonana z ekologicznej skóry, na której możemy wyryć nasze nazwisko, nazwę firmy lub tytuł albumu, wzbudzi pozytywne emocje u odbiorców. Profesjonalne laboratoria fotograficzne i drukarnie oferują tego typu portfolia. Nie jest to najtańsze rozwiązanie, ale na pewno odbiorca będzie wiedział, że do swojej pracy podchodzimy poważnie i starannie przygotowujemy prezentacje swoich prac. Często fotografowie mody korzystają także z mini teczek z kilkoma najlepszymi fotografiami w małym formacie, rozdając je zainteresowanym zamiast tradycyjnych wizytówek. Dodatkowo, papierowe portfolio można wzbogacić o prezentację multimedialną na płycie CD lub DVD. Pamiętajmy jednak, żeby nie zamieszczać tam setek zdjęć. Wybierzmy kilkanaście najlepszych. Dyrektorzy artystyczni to z reguły ludzie bardzo zajęci, którzy nie będą mieli czasu na przeglądanie setek naszych zdjęć.

Fotografowie ślubni powinni zaprezentować swoje prace w formie albumów lub fotoksiążek, które otrzymają od nich Państwo Młodzi, tak aby przyszli klienci wiedzieli czego mogą się spodziewać. Oferta prezentacji ślubnego portfolio jest bardzo bogata na rynku. Możemy wybierać pomiędzy tradycyjnymi albumami z wklejanymi zdjęciami, poprzez fotoksiążki, naświetlane na papierze fotograficznym grube strony utwardzone kartonem lub PCV, najczęściej z okładką z ekologicznej skóry w różnych kolorach czy fotoalbumy drukowane na offsecie z przeróżnymi okładkami i wykończeniami do wyboru.

W jakich sesjach się specjalizujecie? Jakie lubicie najbardziej robić?

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułJak fotografować wiosnę?
Następny artykułSkładanie serwetek – czapka biskupa (+film)

Dawid Markiewicz – fotograf i dziennikarz. Specjalizuje się przede wszystkich w fotografii ślubnej oraz fotografii mody. Właściciel firmy fotograficznej „Wonderland”

 

Nasz specjalista pisze o sobie:

Tajna jednostka do zadań specjalnych. Autor fotograficznych świadectw obecności. W swoich fotograficznych poszukiwaniach obiektyw kieruję głównie na ludzi.

Wykonuję sesje modowe, reklamowe, profesjonalne portfolia dla modelek i modeli oraz fotoreportaże i plenery ślubne. Należę do prestiżowych, międzynarodowych organizacji, zrzeszających najlepszych fotografów i fotoreporterów ślubnych na świecie: The Wedding Photojournalist Association (WPJA) oraz The Artistic Guild of the Wedding Photojournalist Asociation ([AG]WPJA).

Zainteresowanych zapraszam do współpracy przy tworzeniu fotograficznych opowieści, zarówno ze świata mody, jak i wszystkich, którzy planują zmienić stan cywilny - www.dawidmarkiewicz.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here