Problemem jest przede wszystkim fakt, że większość przeciwników albo umiera znacznie wcześniej (już po 10 atakach), albo silniejsi przeciwnicy zmuszają nas przy tej próbie bo nabicia wskaźnika RISK 100 , co może doprowadzić do błyskawicznej śmierci naszego bohatera.
Aby uniknąć podwójnego ryzyka najlepiej udać się po kilku godzinach gry do lokacji Wine Cellar (sam początek gry). W drugiej lokacji (tej przed areną z minotaurem) znajduje się manekin rycerza. Można na nim dowolnie trenować ataki i również tutaj rozpocząć nabicie 30 Chain Combo.
Uwaga: Manekin po ponad 100 ciosach się rozpada, dlatego można szukać manekiny na innych arenach lub prościej – zrobić wcześniej Save Game w lokacji z manekinem, a następnie Load Game w chwili gdy go zniszczymy.
Wykonanie tego zadania jest o tyle utrudnione, że każda broń ma inny zasięg i timing (czas reakcji) kolejnego uderzenia. Aby zaliczyło nam kolejne uderzenie do Chaina, musimy uderzyć w momencie, gdy nad głową Ashleya pojawia się wykrzyknik, pamiętając jednocześnie, że z każdym ciosem musimy użyć innej techniki podpiętej pod Kwadrat, Trójkąt lub Kółko (tutaj pełna dowolność w zależności od tego jak graczowi wygodnie).
Najlepszą bronią do tego zadania jest Great Axe lub Mace. Są to długie i powolne bronie, które pozwolą na błyskawiczne wyczucie timingu. Teraz podpinamy pod nie tylko dwie techniki, które używamy na przemian – Heavy Shot oraz Raging Ache. Dzięki nim Ashley będzie tylko uderzał wyprostowaną Lancą w lewo i prawo, znacznie ułatwiając nabijanie Chainu.
Czy lubicie tę grę? Jak często w nią gracie? Dajcie znać w komentarzu.