Ubezpieczenie office assistance jest coraz częściej oferowane przez banki, jako jeden z dodatków do rachunków firmowych. Zakresy ubezpieczenia tej usługi są różne, podobnie jest z sumą ubezpieczenia. Oferta office assistance skierowana jest do przedsiębiorców, którym ubezpieczyciel może zapewnić pomoc w razie awarii sprzętu komputerowego, włamania (np. wymiana zamków, które zostały wyłamane podczas kradzieży). Ubezpieczyciel może zapewnić firmie lokal zastępczy, jeśli ta nie jest w stanie działać na wypadek powodzi lub pożaru.
Coraz bardziej popularną formą jest również pakiet oferujący pomoc medyczną, która jest możliwa na skutek wypadku odniesionego w obrębie przedsiębiorstwa lub podczas podróży służbowej. Zakres ochrony obejmuje również transport do szpitala, wizytę lekarza czy nawet pomoc domową po hospitalizacji.
Dostęp do usług informacyjnych jest niezwykle ważny dla danej firmy. Aby zaoszczędzić na zatrudnieniu prawnika, księgowego czy specjalisty kadrowego firmy posiadają, dzięki office assistance, możliwość z korzystania całodobowych infolinii telefonicznych, które zajmują się udzielaniem informacji w kwestiach specjalistycznych. Tą usługę bardzo często wybierają właściciele małych firm.
Uwaga!
Posiadanie office assistance z pewnością jest bardzo korzystne dla właścicieli firm. Koszty ewentualnych usług czy napraw mogą być w niektórych przypadkach bardzo wysokie. Posiadając ten rodzaj polisy, sporo przedsiębiorców może uniknąć przykrych konsekwencji finansowych, które mogą mieć wpływ na kondycję firmy.
Korzystacie z office assistance? Jesteście zadowoleni z tej usługi?