W dodatku na czynności tej w wielu wypadkach możemy zaoszczędzić. Mamy dwie możliwości przypisania swojego numeru do naszej karty SIM. Między innymi sieć T-Mobile oraz Plus oferują w cenie miesięcznej opłaty w wysokości 5 zł, połączenie numeru stacjonarnego z komórkowym na jednej karcie. Dzięki temu na pewno zaoszczędzimy na kwocie comiesięcznego abonamentu. Jeśli jednak dużo dzwonimy z domu na numery stacjonarne, rozwiązanie to może stać się mało opłacalne. Przebywając w domu, nie zapłacimy za połączenie minutami zgromadzonymi w ramach abonamentu komórkowego. Dodatkowo, wyjeżdżając gdzieś dalej, nasz numer domowy nie będzie odpowiadał przez czas naszej nieobecności na danym terenie.

Powyższa oferta jest niemal idealna dla osób, często przebywających w domu oraz głównie odbierających telefon. Osoby, które rzadko z niego dzwonią, zaoszczędzą, głównie dzięki bardzo taniemu miesięcznemu abonamentowi.

Jednak dla osób często dzwoniących rozwiązanie to nie będzie opłacalne. Dla nich korzystniejsze będzie abonament na numer stacjonarny w komórce w ramach osobnych numerów. Oznacza to, że w osobnym telefonie mamy numer stacjonarny, a w osobnym komórkowy. W takiej sytuacji, gdy jesteśmy daleko poza domem, zostawiamy swój telefon z numerem domowym. Po powrocie do domu sprawdzimy, kto do nas dzwonił oraz oddzwonimy z numeru telefonu, z którego to my będziemy mieli ochotę zadzwonić. Operator w takiej sytuacji nie narzuca nam, że dzwonić musimy z numeru domowego.

Porównując tylko kwoty abonamentu widzimy, że rozwiązanie takie będzie droższe, lecz w ramach najniższego abonamentu otrzymamy średnio godzinę rozmów z numerami stacjonarnymi. Za abonament zapłacimy przykładowo 25 zł w ofercie Play, 19 lub 29 zł w ofercie T-Mobile, w zależności czy jesteśmy ich abonentami. W Orange Strefie zapłacimy za abonament już 20 zł.

Uwaga!

Często liczyć możemy też na dodatkowe minuty do wykorzystania na połączenia z numerami komórkowymi w ramach danej sieci komórkowej, np. do Play czy T Mobile w ramach abonamentu, w Orange minuty są dodawane dla stałych klientów, a więc osób posiadających już inną aktywację.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułKiedy tracimy numer telefonu komórkowego?
Następny artykułZapobieganie intrygom w miejscu pracy

Marcin Łabuś – absolwent zarządzania specjalizujący się w zastosowaniu narzędzi promotion-mix w działalności polskiego sektora telekomunikacyjnego oraz bankowego. Doświadczenie zdobywał przez rozwijanie swoich zainteresowań. Praca to dla niego pasja. Twórca i właściciel portalu telekomunikacyjnego „Simplik.pl”.


Nasz specjalista pisze o sobie:

W 2011 roku ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Specjalizuję się w zastosowaniu narzędzi marketingu w usługach telekomunikacyjnych i bankowych. Zastosowanie elementów marketingu-mix stało się moją pasją podczas studiów, zaś szeroką wiedzę z zakresu bankowości i telekomunikacji mobilnej zdobyłem realizując swoje zainteresowania.

Interesuję się również tematyką inwestycji giełdowych oraz psychologią graczy giełdowych. Silne emocje na giełdzie sprawiają, że nawet najlepsze strategie inwestycyjne nie dają oczekiwanych rezultatów. Psychika graczy jest więc przeszkodą w racjonalnym podejmowaniu decyzji.

Wolny czas spędzam podróżując i odkrywając nowe ciekawe miejsca. Uwielbiam wycieczki rowerowe i spacery po górach.

Zainteresowanych tematyką telekomunikacji zapraszam do współpracy przy tworzeniu alternatywnego portalu – Simplik.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here