Nowoczesnym i bezpłatnym sposobem na komunikację z Działem Obsługi jest kontakt mailowy. Konsultant sprawdza nasze zapytanie, a następnie odpowiada na nasze zgłoszenie. Dzwoniąc do Biura Obsługi, często zmuszeni jesteśmy czekać długo na linii, ponieważ konsultant musi sprawdzić nasze zapytanie. W przypadku zapytania mailowego otrzymamy bezpośrednią odpowiedź, jedynie czas oczekiwania na odpowiedź może być dłuższy.

Jeżeli jednak preferujemy kontakt telefoniczny, mamy możliwość tańszego komunikowania się z operatorem. Każdy z operatorów posiada skrócony numer telefonu, pod którym system przełącza nas do Biura Obsługi. Rozmowy z tymi numerami kosztują nas zgodnie z cennikiem średnio 2 złote za każde połączenie. Cena różni się u poszczególnych operatorów. Każdy z nich posiada również dostęp do Biura Obsługi Klienta pod zwykłym numerem komórkowym, a nawet często stacjonarnym. Numery te są uruchamiane ponieważ na numery skrócone dodzwonimy się tylko od naszego operatora. Jeśli z naszego numeru nie możemy wykonać połączeń, ponieważ są one zablokowane, musimy mieć alternatywny dostęp do Biura Obsługi.

Jeśli korzystamy z pakietów minut, dzięki którym na przykład otrzymujemy nieograniczone połączenia w sieci lub tanie połączenia na numery stacjonarne, możemy znacząco obniżyć sobie koszt takiego połączenia. Jeśli przykładowo minuta na numer stacjonarny kosztuje w naszym pakiecie 5 groszy, a sprawę załatwimy w ciągu 5 minut, dzwoniąc na numer stacjonarny operatora, wówczas za takie połączenie zapłacimy już tylko 25 groszy.

Dostępne numery telefonów Biura Obsługi Klienta znaleźć możemy na stronach internetowych operatorów w zakładkach „Kontakt”. Oprócz numerów skróconych powinny tam się znaleźć pozostałe numery, przy których może być dodatkowa informacja typu: „Dla klientów dzwoniących z zagranicy”. Jeśli przebywamy w Polsce również możemy na taki numer się dodzwonić. Przed połączeniem sprawdźmy jednak cennik naszego operatora. Nieliczni stosują zapis, że połączenia z tym numerem komórkowym są płatne jak te ze skróconym. Możemy również wysłać zapytanie do swojego operatora mailem z zapytaniem, na który telefon można dzwonić, aby wykorzystać minuty z dostępnego pakietu.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułReklamacja do operatora – Jak napisać reklamację?
Następny artykułCzy opłaty za Internet w komórce muszą być wysokie?

Marcin Łabuś – absolwent zarządzania specjalizujący się w zastosowaniu narzędzi promotion-mix w działalności polskiego sektora telekomunikacyjnego oraz bankowego. Doświadczenie zdobywał przez rozwijanie swoich zainteresowań. Praca to dla niego pasja. Twórca i właściciel portalu telekomunikacyjnego „Simplik.pl”.


Nasz specjalista pisze o sobie:

W 2011 roku ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Specjalizuję się w zastosowaniu narzędzi marketingu w usługach telekomunikacyjnych i bankowych. Zastosowanie elementów marketingu-mix stało się moją pasją podczas studiów, zaś szeroką wiedzę z zakresu bankowości i telekomunikacji mobilnej zdobyłem realizując swoje zainteresowania.

Interesuję się również tematyką inwestycji giełdowych oraz psychologią graczy giełdowych. Silne emocje na giełdzie sprawiają, że nawet najlepsze strategie inwestycyjne nie dają oczekiwanych rezultatów. Psychika graczy jest więc przeszkodą w racjonalnym podejmowaniu decyzji.

Wolny czas spędzam podróżując i odkrywając nowe ciekawe miejsca. Uwielbiam wycieczki rowerowe i spacery po górach.

Zainteresowanych tematyką telekomunikacji zapraszam do współpracy przy tworzeniu alternatywnego portalu – Simplik.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here