Większość operatorów komórkowych umożliwia nam przeglądanie kosztów wykonanych połączeń bez ponoszenia opłat. Jako klienci operatorów zawsze mamy prawo zażądać od operatora szczegółowego bilingu za dany okres czasu. Taka usługa jest jednak płatna, wiąże się bowiem z drukowaniem przez operatora często dużej ilości papieru oraz wysyłką drogą pocztową przesyłki.

W celu darmowego przejrzenia historii naszych połączeń warto poszukać ich w systemach elektronicznej obsługi klienta na stronach operatorów. Takie opcje udostępnia większość operatorów. W sieci Play w tym celu należy zalogować się do panelu administracyjnego Play 24, gdzie możemy zarządzać swoimi usługami oraz sprawdzić aktualne opłaty pobierane przez operatora za wszystkie usługi.

W sieci T-Mobile po zalogowaniu się na swoje konto otrzymamy możliwość przejrzenia połączeń oraz wysłanych wiadomości. Dodatkowo otrzymamy narzędzie, które pokaże nam najczęściej wybierane przez nas numery oraz zestawienie połączeń i wiadomości za konkretne dni.

Klienci Plusa mogą sprawdzać bieżące zużycie minut dostępnych w abonamencie bezpłatnie, po zalogowaniu się na stronę serwisu Plus Online. Dla klientów na kartę w tej chwili biling w Internecie nie jest udostępniany.

Klienci sieci Orange jako jedni z pierwszych posiadali dostęp do systemu bilingowego poprzez kanał Internetowy. Za jego pomocą dostępny jest szczegółowy wykaz wszystkich połączeń oraz zużytych środków na pozostałe usługi. Aby skorzystać z usługi, należy najpierw zarejestrować swój numer na stronie Internetowej operatora.

Również klienci niektórych operatorów wirtualnych mają dostęp do bilingów. Najbardziej rozbudowanym systemem bilingowym może pochwalić się sieć GaduAir, w którym sprawdzimy także wszystkie połączenia przychodzące na nasz numer.

Uwaga!

sieć komórkowa, usługi telekomunikacyjne, pomoc

Korzystacie z bilingów online? Czy używanie ich sprawia Wam jakieś trudności? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułSzlak tatarski – informacje
Następny artykułPodziemne miasta w Polsce

Marcin Łabuś – absolwent zarządzania specjalizujący się w zastosowaniu narzędzi promotion-mix w działalności polskiego sektora telekomunikacyjnego oraz bankowego. Doświadczenie zdobywał przez rozwijanie swoich zainteresowań. Praca to dla niego pasja. Twórca i właściciel portalu telekomunikacyjnego „Simplik.pl”.


Nasz specjalista pisze o sobie:

W 2011 roku ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Specjalizuję się w zastosowaniu narzędzi marketingu w usługach telekomunikacyjnych i bankowych. Zastosowanie elementów marketingu-mix stało się moją pasją podczas studiów, zaś szeroką wiedzę z zakresu bankowości i telekomunikacji mobilnej zdobyłem realizując swoje zainteresowania.

Interesuję się również tematyką inwestycji giełdowych oraz psychologią graczy giełdowych. Silne emocje na giełdzie sprawiają, że nawet najlepsze strategie inwestycyjne nie dają oczekiwanych rezultatów. Psychika graczy jest więc przeszkodą w racjonalnym podejmowaniu decyzji.

Wolny czas spędzam podróżując i odkrywając nowe ciekawe miejsca. Uwielbiam wycieczki rowerowe i spacery po górach.

Zainteresowanych tematyką telekomunikacji zapraszam do współpracy przy tworzeniu alternatywnego portalu – Simplik.pl

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here