Wśród dostępnych ofert promocyjnych coraz częściej możemy znaleźć takie, które pozwolą nam zaoszczędzić na połączeniach. Tanie połączenia w ramach promocji w czasie wakacji i ferii zimowych często oferuje wirtualny operator – mBank mobile. Proponuje on swoim klientom cenę 69 groszy za minutę za wszystkie połączenia wychodzące. Promocja działa ostatnio od lipca do września oraz od stycznia do marca w krajach Unii Europejskiej. Można przypuszczać, że operator zaproponuje kolejne edycje tej promocji. Niedawny rebranding Ery na T-Mobile spowodował umiędzynarodowienie marki należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej. W związku ze zmianą marki operator proponuje pakiet promocyjny w cenie 9 złotych, w ramach którego możemy wykonać, odebrać 30 minut połączeń głosowych lub 30 wiadomości. Promocja skierowana jest do wszystkich klientów, jednak ograniczona jest czasowo – trwa do końca 2011 roku. Można jednak spodziewać się przedłużenia tej oferty.

Do chwili wprowadzenia oferty roamingowej przez T-Mobile, tanim rozwiązaniem było posiadanie numeru u wirtualnego operatora GaduAir należącego do znanej grupy GG Networks. W ramach stałej oferty cennikowej operator proponował swoim klientom minutę połączenia z zagranicy do Polski w cenie 1 zł. Była to przez długi czas bezkonkurencyjna oferta, jednak mało znana przez polskie społeczeństwo.

Zapewne oferty tanich połączeń w roamingu doczekają się wkrótce klienci pozostałych operatorów. W dzisiejszych czasach muszą oni oferować swoje usługi na lepszym poziomie niż konkurencja, aby nie stracić klientów.

Innym rozwiązaniem, jeśli wybieramy się na dłużej za granicę, jest nabycie karty operatora zagranicznego. W większości krajów znajdziemy dostawców świadczonych np. tanie połączenia na polskie numery stacjonarne. W Niemczech za taką usługę zapłacimy tylko 5 eurocentów za minutę, pamiętajmy jednak, że tanich połączeń na polskie komórki w takiej ofercie raczej nie znajdziemy, ale do kontaktu w wyznaczone godziny z rodziną się jak najbardziej nadaje.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMasaż pulsacyjny – wskazania, na czym polega?
Następny artykułKorzystanie z telefonu za granicą – jak nie płacić wysokich rachunków?

Marcin Łabuś – absolwent zarządzania specjalizujący się w zastosowaniu narzędzi promotion-mix w działalności polskiego sektora telekomunikacyjnego oraz bankowego. Doświadczenie zdobywał przez rozwijanie swoich zainteresowań. Praca to dla niego pasja. Twórca i właściciel portalu telekomunikacyjnego „Simplik.pl”.


Nasz specjalista pisze o sobie:

W 2011 roku ukończyłem studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Specjalizuję się w zastosowaniu narzędzi marketingu w usługach telekomunikacyjnych i bankowych. Zastosowanie elementów marketingu-mix stało się moją pasją podczas studiów, zaś szeroką wiedzę z zakresu bankowości i telekomunikacji mobilnej zdobyłem realizując swoje zainteresowania.

Interesuję się również tematyką inwestycji giełdowych oraz psychologią graczy giełdowych. Silne emocje na giełdzie sprawiają, że nawet najlepsze strategie inwestycyjne nie dają oczekiwanych rezultatów. Psychika graczy jest więc przeszkodą w racjonalnym podejmowaniu decyzji.

Wolny czas spędzam podróżując i odkrywając nowe ciekawe miejsca. Uwielbiam wycieczki rowerowe i spacery po górach.

Zainteresowanych tematyką telekomunikacji zapraszam do współpracy przy tworzeniu alternatywnego portalu – Simplik.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here